31 Mayıs 2013 Cuma

Gezi Parki ve Bir Küçük Umut Işığı

Ucagimizi dusurduler ulkemden ses yok, Afyonda cephaneligimizi patlattilar ulkemden ses yok, haburdan gelen teroristleri davulla zurnayla karsiladilar ulkemden ses yok, gemimize operasyon yaptilar ulkemden ses yok, dun ki esad oldu bugun esed ulkemden ses yok, milli bayramlari kutlatmadilar ulkemden ses yok, vatan haini apoyla pazarlik yaptilar ulkemden ses yok, her ay fettullah gulenden emir aldilar ulkemden ses yok, anayasamizi yapanlara ayyaş dedi ulkemden ses yok, elinde sadece Türk bayragi olup bayramini kutlamak isteyen halkina biber gazi jop ve tankla yuruduler ulkemden ses yok, kentsel donusum adi altinda fakir halkini sehrin disina attilar ulkemden ses yok, Reyhanlida devletin bildigi halde mudahele etmedigi bomba yuklu araclar 56 kisinin ölümune sebep oldu benim ulkemden gene ses yok. Haala inanamiyorum iki gundur ulkemden ses geliyor hemde tek bir ses tek yurek omuzomuza. Gslisi Fblisi, escinseli radikal musluman kuruluslari, yazari aydini oyuncusu sarkicisi, ogrencisi ogretmeni, cocugundan en yaslisina kadar bugun ulkem ilk defa bu fasist diktatore karsi korkmadan bir degerini savunuyor. Bugun ilk defa neden umudumu kaybetmemem gerektigini gordum. Ben umudumu kaybetmedim sizde kaybetmeyin cunku bizim siramiz henüz gelmedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder