13 Mart 2014 Perşembe

İlker Paşa Tahliye Oldu !

    İlker Başbuğ Paşa tam 26 ay önce 3 kez ağırlaştırılmış müebbet cezası aldı. Ergenekon Davasında bu ülkenin Genel Kurmay Başkanı Terör Örgütü kurmak ve yönetmek, darbeye teşebbüs etmek suçundan müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Hukuk, adalet ve yargıdan söz ederken bu ülke bunu da gördü. Mahkemeler devam etti gündemler değişti. 26 ay sonra birden bire İlker Başbuğ konusu tekrar açıldı ve 2 gün içinde serbest bırakıldı. 3 kez ağırlaştırılmış müebbet cezası alan bir insan 2 günde serbest bırakıldı. Bu konuya nereden bakarsak bakalım ortada çok fazla yanlış var. 
1-) Eğer bu adam suçsuz ise nasıl müebbet hapis cezası aldı ?
2-) Eğer suçlu ise nasıl 2 günde serbest bırakıldı ?
3-) Ergenekon Davası koca bir yalan mıydı ?
4-) İlker Paşa'nın hayatından çalınan 26 ay ne olacak ?
5-) Bu tahliyeler gündem değiştirme çabaları mıdır ?
6-) Yeni tahliyeler gelecek mi ?

Daha sorabileceğim onlarca soru var da cevap verecek kimse yok. Onun için uzatmıyorum. 07.03.2014 Cuma günü Türkiye Cumhuriyeti 26. Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ tahliye oldu. Cezaevinden çıkışta açıklama yapan İlker Başbuğ, "Genelkurmay Başkanı terör örgütü kurmak ve yönetmekle suçlanarak tutuklandı. Taktir yüce Türk milletin aittir. Aradan 26 ay geçti. Bizi bu 26 ay cezaevinde nefret ve intikam duygularıyla hareket edenler burada tuttu. Beni 26 ay hürriyetimden yoksun bıraktılar. Yüce Türk milleti iddiaların geçersizliğini, Genelkurmay Başkanı ve karargahının terör örgütü olarak suçlamanın kabul edilmez bir durum olduğunu darbecilikle hiçbir alakamızın olmadığını kısa bir süre de anladı. Benim serbest bırakılmam bir başlangıçtır. Bütün kalbimle inanıyorum ki Silivri'de, Maltepe'de ve diğer yerlerde suçsuz bulunan arkadaşlarım da en kısa sürede hürriyetlerine kavuşacaklardır. Bu gerçekleşmezse benim hürriyetimi kazanmamın hiçbir anlamı kalmaz. Bugün ben ne kadar suçsuz isem benim gibi diğer arkadaşlarıma da suçsuzdur." ifadelerini kullandı.
     Şimdi İlker Paşa'nın tahliye olduğuna mı sevinelim yoksa hayatından çalınan 26 aya mı üzülelim bilemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder